Το μπάνιο μου

Είμαι έτοιμος, το σφουγγάρι και το σαμπουάν είναι κοντά στη μπανιέρα, η πετσέτα παραδίπλα. Βάζω να γεμίζει η μπανιέρα και φεύγω για την αλλαξιέρα (μα είναι δυνατόν το word να μην αναγνωρίζει τη λέξη αλλαξιέρα).

Βγάζω κάλτσες, παντελονάκι, μπλούζα, την πάνα. Περίεργο πράγμα, ποτέ δεν έχει κακά όταν είναι να μπει για μπάνιο (update: ποτέ δεν είχε). Βιάζομαι λίγο να μην παραγεμίσει η μπανιέρα, κρίμα είναι τόσο νερό. Γρήγορα και προσεκτικά την κατεβάζω στο νερό, δοκιμάζω με την άκρη του χεριού μου το νερό, φτου σου! Καίει. Ανοίγω λίγο κρύο, καλύτερα τώρα. Την αφήνω σιγά μέσα.

Τώρα πια το ξέρω ότι της αρέσει κι ας έχει περίεργη έκφραση. Της βρέχω τα μαλλιά με το σφουγγάρι. Τώρα όλα γίνονται πιο αργά. Μία δόση σαμπουάν στα χέρια και τη τρίβω απαλά το κεφάλι. Νομίζω ότι χαλαρώνω περισσότερο από αυτή. Την ανασηκώνω για να της κάνω την πλάτη, μετά τις μασχάλες και τα χέρια, μετά την κοιλιά, τα πόδια. Τελευταίο το πιπί, η τελευταία λέξη που περίμενα ότι θα γράψω ποτέ. Το πιπί.

Την ξεπλένω αργά με την ανάποδη σειρά. Και μετά της ρίχνω με το σφουγγάρι νερό, πολλές φορές, συνέχεια. Της γαργαλάω, την φιλάω, της τρώω τις πατούσες και την κοιλιά. Της κρύβομαι και της φανερώνομαι μετά από λίγα δευτερόλεπτα. Της ρίχνω κι άλλο νερό, της χαμογελάω. Παίζει μαζί μου, αντιδράει, γελάει, βγάζει στριγκλιές, γαργαλιέται, τρομάζει καμιά φορά κι εγώ περισσότερο. Κλωτσάει, στέλνει το νερό πάνω μου, θα έχει και τον χειμώνα τόση πλάκα άραγε;

Τρίβει τα μάτια της, είναι κουρασμένη, αρκετά για σήμερα. Η νέα τεχνική κρατάω-πετσέτα-με-το-πηγούνι-και-τους-αγκώνες-κολλημένους-στα-πλευρά-μου-για-να-μπορώ-να-την-σηκώσω-από-το-μπάνιο είναι καταπληκτική. Και ολοδικιά μου. Τη σηκώνω και κοιτάω στον καθρέφτη. Ένα ζεστό φρεσκοπλυμένο και μυρωδάτο μπουρίτο. Της σκουπίζω απαλά τα μαλλιά, δεν είμαι και τόσο σίγουρος για το απαλά, πάντως απαλότερα από όσο σκούπιζε τα δικά μου ο πατέρας μου, ο οποίος το διασκέδαζε δεόντως και αυτό μου ήταν αρκετό.

Την ακουμπάω στην αλλαξιέρα, θυμάμαι να βγάλω γρήγορα τη βρεγμένη πετσέτα γιατί την ενοχλεί και σπάζεται. Κρέμα στον ποπό, πάνα, τουμ τουμ τουμ –μην κλαις- τουμ τουμ τουμ τούρου ρούρου ρού-ρου τουμ τουμ τουμ, φορμάκι, καλτσάκια και χτένισμα. Παραδίνω την κόρη μου στη μαμά της.

Έχουν δίκιο όσοι λένε ότι ένα ζεστό μπάνιο σε χαλαρώνει.

πες εσύ τώρα

