Στο σπίτι

Αυτό είναι το πρώτο μου κείμενο πριν ακόμα σκεφτώ να ανοίξω το μπλογκ. Το έγραψα μία εβδομάδα μετά τη γέννα και το έστειλα με μέιλ στους συνάδελφούς μου που πολύ μου έδειξαν ότι νοιάστηκαν και ήθελα να τους το ανταποδώσω. Μου αρέσει πάρα πολύ.

Βρήκα λίγο χρόνο τώρα που οι γυναίκες μου κοιμούνται. Μαθαίνω να είμαι μπαμπάς και από το μέχρι τώρα αποτέλεσμα καταλαβαίνω ότι τα πάω όπως ακριβώς και οι πάνες της μικρής μου. Έχω φτιάξει όμως ένα εξέλ που είμαι φοβερός σε αυτά και σε λίγο καιρό θα είμαι πολύ μπροστά. Η στιγμή που περιμένω πώς και πώς είναι να είμαι σε θέση να δίνω συμβουλές για το πώς είναι να είσαι μπαμπάς και να τα πηγαίνεις σκατά. (περιττό να πω ότι εφτά μήνες μετά είμαι σε αυτή τη θέση, μη διστάσετε να με ρωτήσετε ό,τι χρειαστείτε)

Η τελευταία εβδομάδα ήταν απίθανη, καταπληκτική, φοβερή, μοναδική και μου τελειώνουν οι λέξεις όταν την περιγράφω. Το έπαιξα οδοντίατρος για να είμαι στην καισαρική (πρέπει να βγάλω κάρτα γιατί η αναισθησιολόγος μου είπε ότι έχει πρόβλημα στον φρονιμίτη της), το έπαιξα και ψύχραιμος, με ιδιαίτερη επιτυχία οφείλω να ομολογήσω, αλλά μόνο για τα τέσσερα πρώτα λεπτά. Μετά ο γιατρός έβγαλε ένα φοβερό πλάσμα και δεν ήταν σωστό γιατί δεν το περίμενα να γίνει τόσο γρήγορα, αν μου είχε δώσει λίγο χρόνο ακόμα θα είχα προετοιμαστεί κατάλληλα και δε θα με έπαιρναν τα ζουμιά.

Τώρα είμαστε σπίτι μας και συμφωνήσαμε να κάνουμε τις αλλαγές πάνας ο καθένας μόνος του, γιατί την πρώτη φορά που την κάναμε μαζί παραλίγο να φτιάξουμε μια τριμελή επιτροπή που θα έβγαζε ένα πόρισμα για το ποια είναι η σωστή διαδικασία αλλαγής πάνας.

Η κόρη μας είναι περίπου 2,5 κιλά, καμιά 50αριά εκατοστά. Είναι όμορφη, το περιμένατε όμως αυτό. Αυτό που δεν περιμένατε, ή καλύτερα δε θέλατε, μάλλον κανείς δεν το ήθελε, είναι ότι έχει μια φοβερή μύτη που πάει πακέτο με το φοβερό της χαρακτήρα.

Δε θα το χορτάσω ποτέ αυτό το κείμενο.

πες εσύ τώρα

