Παραδέξου το

Κάποια στιγμή πριν δυο τρεις μήνες με τριγύριζε μια περίεργη ιδέα. Στην αρχή δίσταζα να την πω στον εαυτό μου, όμως με τον καιρό το αποδέχτηκα και την είπα. Μετά διαπίστωσα είχα άλλον ένα δισταγμό, δεν τολμούσα να το πω σε κανέναν άλλο εκτός από εμένα.
Διστακτικά το ανέφερα στην καλή μου, η οποία συμφώνησε προσθέτωντας λέξεις όπως: μα φυσικά, είναι προφανές, το πιστεύω από την αρχή. Μου έχει μείνει ένας ακόμα δισταγμός, σκοπεύω να τον ξεπεράσω εδώ και τώρα. Χωρίς άλλα λόγια λοιπόν έχω να σας πω ότι η κόρη μου είναι η πιο όμορφη στον κόσμο.

Το συστήνω ανεπιφύλακτα. Το παιδί σου είναι το πιο όμορφο στον κόσμο. Παραδέξου το και θα δεις πόσο όμορφο συναίσθημα είνα να έχεις το πιο όμορφο παιδί του κόσμου.

πες εσύ τώρα

