1/2

1-2Ανοίγω το βιβλιάριο για να ρίξω άλλη μια ματιά στο πιο περίεργο κλάσμα που έχω  δει ποτέ. 0/2 γράφει. Μηδέν δόντια πάνω, δύο κάτω.

Εχω κολλήσει, 0/2 ξέρω από πάντα ότι σημαίνει μηδέν. Αφού όμως έχει δύο δόντια, τα βλέπω, με δαγκώνουν, έχω σημάδι στη μύτη μου. Είναι μόνο 10 μηνών και μου έχει δείξει τόσο πράγματα, αυτά που ήξερα ότι ήξερα, αυτά που δεν ήξερα ότι ήξερα, αυτά που ήξερα ότι δεν ήξερα, αυτά που δεν ήξερα ότι δεν ήξερα.

Ευτυχώς πριν λίγες ημέρεες ένα νέο κλάσμα ήρθε και νιώθω λίγο πιο σίγουρος. 1/2

πες εσύ τώρα

