Ένα τραγούδι

Είναι μια παλιά ιστορία και δεν ξέρω πώς μου ήρθε τώρα. Επίσης δεν ξέρω γιατί δεν την είχα γράψει τόσο καιρό, ενώ μου άρεσε τόσο πολύ. Την γράφω τώρα λοιπόν, πρόκειται για ένα τραγούδι.

Η ώρα ήταν αργά το βράδυ και απλώς καθυστερούσα να πάω για ύπνο για να παρατείνω μια γλυκιά μέρα στο σπίτι. Παιχνίδια, γέλια, αγκαλιές, χαρές, νανούρισμα, όλα αυτά τα πολύ ωραία που με έσπρωξαν να γράφω. Όταν έμεινα μόνος, έψαξα για λίγη μουσική, συνοδεία στο κλείσιμο μιας βραδιάς. Έψαξα λίγο από εδώ, λίγο από εκεί, για να καταλήξω στα αγαπημένα μου. Έβαλα ένα αγαπημένο, είδα στη δεξιά στήλη ένα δεύτερο, να μην τα πολυλογώ είδα κάποια στιγμή και το επίμαχο. Πάντα μου άρεζε και νομίζω ότι πάντα θα μου αρέζει. Ποτέ δεν είχα καταλάβει γιατί είχε τον τίτλο που είχε, τι ήθελε να πει ο ποιητής, αναρωτιόμουν κάθε φορά που το άκουγα. Είχα διαβάσει και σχετικά αλλά δε μου ταίριαζε καμία εξήγηση, είχα πάρει το τραγούδι πολύ προσωπικά και ήθελα μια πιο προσωπική εξήγηση. Και τότε, μόλις ξεκίνησε να παίζει, έχοντας στη σκέψη μου τις δύο γυναίκες του σπιτιού που κοιμόντουσαν μέσα στο δωμάτιο, τότε κατάλαβα. Αποφάσισα ότι ήθελε να πει αυτό που έλεγε. Some girls are bigger than others.

πες εσύ τώρα

