Το όχημα

– Ο αρχηγός Κουκουγιάγια μας έδωσε συγχαρητήρια για τα κλειδιά. Τώρα πρέπει να βρούμε το όχημα.

– Άσε μας ρε Σουθοκάμηλε, εσένα τι σε διόρισε, υπαρχηγό;

– Άμα θες να ξέρεις κύριε Κοκόειλε, εμένα μου είπε ότι βασίζεται κυρίως πάνω μου για να τα καταφέρουμε.

– Δε μας παρατάς ρε φαντασμένη;

– Ζηλέουμε Γοϊλάκο;

– Παιδιά κόφτε το, έχουμε δουλειά να κάνουμε. Πες κι εσύ κάτι Ποπόταμε.

– Έχει δίκιο η Καμηλοπάδαλη. Πρέπει να βρούμε το ποδήλατο.

– Εγώ ξέρω πού είναι, γι’ αυτό θέλει να με κάνει υπαρχηγό ο αρχηγός Κουκουγιάγια. Τους έχω δει που το παρκάρουν στο δωμάτιο μέσα.

– Εννοείς στο δωμάτιο μέσα;

– Ναι κύριε Ποπόταμε, εκεί ακριβώς, στο δωμάτιο μέσα. Πάμε λοιπόν, πάω μπροστά.

– θα την δαγκώσω!

– Ήρεμα Κοκόειλε, ήρεμα. Πάμε.

– Σσσσσς παδιά εδώ είναι, κάντε ησυχία.

– Πού εδώ;

– Εδώ ρε Γοΐλα, νάτο! Γιούπιιιιιιιιιιι, φύγαμε παιδιά, ανεβείτε! Η Καμηλοπάδαλη και ο Ποπόταμος στα πετάλια, ο Κοκόειλος και ο Γοΐλας στο τιμόνι κι εγώ στο κάθισμα!

Το όχημα είναι δικό μας!

oxima

πες εσύ τώρα

