Γατοτροφή

– Έλα Γοΐλα, όρμα!

– Κάτσε ρε Σουθοκάμηλε, πού να ορμήξει; Για τον λαιμό μου μιλάμε.

P1150806

– Άσε τα λόγια Καμηλοπάδαλη, το φαγητό της γάτας είναι στο δεύτερο ράφι και μέχρι να φτάσουμε εκεί, ο λαιμός σου θα κουβαλήσει πολλούς. Αυτό είναι, ανεβείτε όλοι τώρα, πρώτα στα μανιτάρια και μετά στα ντοματάκια.

P1150807

– Και μετά; Πάλι στον λαιμό μου θα ανέβετε; Όσο και να το θέλεις Σουθοκάμηλε, δεν πρόκειται να φτάσουμε στο επάνω ράφι.

– Έννοια σου και έχω προβλέψει και αυτό το βήμα. Κοκόειλε μπες μπροστά. Ινόκερε από πάνω του.

– Εγώ λέω να μπει ο Ινόκερος πρώτος που είναι και το ψάρι της συμμορίας.

– Δεν είμαι ψάρι, ρινόκερος είμαι.

– Τελειώνετε σας λέω. Ποπόταμε ανεβαίνεις πάνω τους κι εγώ πάνω σου. Καμηλοπάδαλη ανεβαίνεις κι εσύ με τον Γοΐλα στο λαιμό σου. Φτάνετε στο πάνω ράφι;

P1150809

– Ναι, φτάσαμε!

– Ωραία, ανεβείτε τώρα στο χερούλι του κουβά με την τροφή της γάτας. Τραβήξτε το να πέσει!

P1150812

– Έλα Καμηλοπάδαλη, τράβα με το λαιμό σου!

– Τραβάω Γοΐλα, ρίξε κι εσύ το βάρος σου να πέσει. Αυτό είναι, πέφτει, τα καταφέραμε!

ΕΠΕΣΕ!

P1150815

πες εσύ τώρα

